La Generalitat Valenciana posa en marxa l'Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana (OVAC-DANA), una plataforma dissenyada per a facilitar a la ciutadania l'accés, de manera no presencial i per videoconferència, als ajudes destinades a pal·liar els efectes de la DANA de 2024. Este innovador servici respon al compromís de la Generalitat amb la transformació digital, oferint un model d'atenció accessible, flexible i destral.
Informació bàsica per a la teua videoconferència
1. Verifica el teu equip:
- Assegura't que la teua webcam funcione correctament.
- Comprova els auriculars i el micròfon (entrada i eixida d'àudio) per a garantir una comunicació fluida amb el professional que t'atendrà.
2. Prepara la documentació necessària:
- Abans d'accedir a la cita, reunix tota la documentació requerida per al tràmit.
- Per a agilitzar la cita, pots pujar la documentació al panell de l'OVAC utilitzant l'adreça electrònica que rebràs en confirmar la teua cita.
3. Identificació personal:
- Tingues a mà el teu DNI o un altre document oficial d'identificació amb fotografia, ja que este serà el primer pas en iniciar la cita.
Accés a l'Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana (OVAC)
Nota: Este canal està destinat exclusivament per a la sol·licitud per videoconferència de les ajudes DANA (dirigides a persones físiques).